onsdag 27 oktober 2010

but my smile still stays on

Haft en förhållandevis jobbig natt med vakenhet till klockan 5 på morgonen. Mobilalarmet tycktes ringa alldeles för snart, därför blev det att stanna hemma idag. Dock innebär ofta hemmavistelser rastlöshet, som ofta hänger ihop med mindre bra idéer, därav har jag nu klippt av en stor del avv mitt hår i någon form av sidecut. 
Just nu tycker jag inte det är fult, men vem vet imorgon? 
Något som känns väldigt betryggande är att jag har min lilla Felicia som kan rädda situationen :D 

Dessutom är vi på G mot Ullared, nu är det mindre än en vecka kvar! Jag undrar vad jag ska köpa, jag har redan köpt nästan allt jag vill ha, haha. Men julklappar ska inhandlas i den mån det går, även billiga bra-att-ha-saker, dem får man aldrig nog av. 

Jag vill gärna veta vart mina favorit-mjukisbyxor tagit vägen, de är spårlöst försvunna. Skulden vill jag gärna ge min pojkvän, eftersom mjukisarna försvann när han var här, men jag vet dessvärre att jag är skurken bakom dådet. 

Nu hade jag tänkt få klart en tenta, sedan äta mat. Här har ni ett smakprov på mitt nuvarande hår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar