måndag 4 oktober 2010

vid en gräns, någonstans.

Jag har varit ytterst produktiv senaste dagarna, haft full rulle hela veckan. 
Inget speciellt bör nämnas, utom att jag haft en kalasbra helg med världens bästa vän. Vi var i Norrköping på kanin-utställning, även på Ingelsta och shoppade lite. Jag köpte ett par jeans och massa underkläder, haha. 

Inatt var jag världens gladaste, även om jag var ensam. Min finfina karl kommer på fredag, bättre blir det inte! Längtar till tusen... 

Tänkte även sälja av lite kläder jag inte använder, kommer ett inlägg här efter med lite bilder, men jag lägger upp allt på Tradera imorgon. 
Är någon jättesugen på något av det jag säljer så gäller det alltså att säga till innan imorgon :)

Bild från julafton, tagen av Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar