torsdag 7 oktober 2010

only time.

Nu har jag varit dålig på att uppdatera, men jag har haft full rulle (för att vara en väldigt trött människa). Min natt och denna dag spenderades hos Felicia, lika roligt som vanligt! Vi tog en superskön tupplur mitt på dagen, hur skönt som helst. Klickade även hem lite nya kläder, hihi... 


Klänning från Nelly.com

Jeansleggins från Nelly.com


Jag satt i mina egna tankar här om dagen, då jag kom att tänka på att hur bråttom jag än tror att jag för tillfället har, hur mycket jag än vill bort och iväg, är jag ändå någonstans i mitten. 
Om drygt ett dygn blir jag 19 år och är fast mellan vuxen och barn. Jag har fortfarande allt "tryggt" familjelivet erbjuder, samtidigt som jag är på väg till mitt eget och min egna trygghet. 
Jag är fortfarande odödlig, även om jag börjar inse min dödlighet. 
Vissa dagar vet jag allt och är bombsäker, andra dagar känns det som jag blivit satt i världen med en blank papperslapp. 
Än vet jag inte säkert var jag är på väg, men så länge jag vet att jag är på väg har jag en egen liten trygghet, som jag plockar upp ur min ficka gråa dagar som dessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar