lördag 9 oktober 2010

grattis till mig.

Idag fyller jag alltså år, 19 år närmare bestämt. Det känns ganska onödigt egentligen, men jag är ett år närmre bolaget och ett år mer vuxen. 

Gårdagen var kalastrevlig, först satt vi hemma hos bästa Felicia och förkrökade, sen åkte vi in till stan och skulle egentligen gå på rockabilly-kväll på Riva, men vi kom inte in. Det gjorde inte så mycket för vi träffade massa annat folk. 
Jag och Bo åkte hem till mig och sov, för att vakna denna dag då jag har fått massa hjärtliga gratulationer! Det bugar och bockar jag för. 

Jag tänker på min lilla Felicia som gjort sig illa, hoppas hon mår bra snart. Hon är så tapper jämt, det skall hon ha en eloge för! Puss på henne. 

Lite tråkigt är det att ingen kan komma till mig och fika idag, men samtidigt ger det mig mer tid för min karl som kommit hit över helgen för att sedan försvinna 30 mil bort igen. 

Nu ska jag försöka se lite mänsklig ut igen, mot spegeln och sminket!

1 kommentar:

  1. Tack för en jätte trevlig kväll igår gumman!
    Det är jag och mina kryckor nu, vi matchar nästan lika bra som Du & Bajsa Knark ;D haha
    Jag och Cissi kommer någon dag, så tråkigt att det blev såhär med foten annars hade jag kunnat vara hos dig heeeela dagen :)

    Grattis älskade sockertopp<3

    SvaraRadera