söndag 17 oktober 2010

jag är så fattig på det intellektuella.

Nu har det inte blivit skrivande av på väldigt länge känner jag, dels för att jag inte haft tid att skriva, dels för att min dator är kaputt och dels för jag inte riktigt haft glöd. Jag har tappat bort mitt skrivande lite nu när jag faktiskt (!) gör skolarbeten, det blir så rabblande och faktamässigt, därav väldigt tråkigt. 

Vad jag kan berätta som hänt på senaste tiden är att jag spenderade en underbar vecka tillsammans med min karl som kom och hälsade på, jag är ett år äldre, jag har världens absolut bästa vän (ingen nyhet, men ändå), jag äter penicillin igen, jag lyssnar väldigt mycket på Pugh Rogefeldt just nu och jag tjuv-beställer lite kläder precis i stundens skrivande, då kläder är bra tröst till dåligt mående. 

Puss och godnatt alla, hoppas vi hörs med kortare mellanrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar