tisdag 14 september 2010

at last.

Nu har jag bråkat med designen på min blogg i ca 1 h, nästan börjat gråta ett flertal gånger, känner hur jag blir mer hungrig för varje minut som går och vill bara slå någon. Det får vara som det ser ut nu tills vidare, även om jag helst har en egen design och inte en färdig mall, trots att det absolut inte är något fel på den jag har nu egentligen.
Jag avskyr blogg.se där det är helt ologiskt hur man gör allt, därför byter jag nu till blogspot. Dock kommer jag behålla alla gamla inlägg där, men med denna blogg kommer jag vara mer öppen och uppdatera med mycket mer bilder :)

För att skriva om något mer omfattande än mitt humör kring bloggdesignen kan jag berätta att jag ligger sjukskriven i min soffa med lunginflammation, även om jag tänkt avbryta min kur tidigare och kasta mitt äckliga medpack åt helvete! Allt smakar jävla penicillin, det luktar penicillin i min näsa och min mage tackar big time nej till fler tabletter...
Jag skulle hellre ha kuckelimuck-medicin som Karlsson på taket, som för övrigt är en stark favorit. Dock vill jag inte se filmen igen, då jag med all säkerhet sett den 10 ggr de senaste dagarna.



       Nu tänkte jag ta mig en cigarett innan maten, ha det king, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar