onsdag 15 september 2010

take me all the way.

Från och med nu har jag tänk vara frisk. Jag avslutar min kur antibiotika efter 7 dagar istället för 10, för nu har jag snart varenda biverkning man kan få. Dock är jag sjukskriven veckan ut, men då kanske jag kan passa på att göra något mer produktivt än sova, vilket är snart gjort.

Min kväll kommer bestå av massa tända ljus, varma drycker och någon film. Säkerligen kommer någon katt haka på trenden, hela dagen har jag haft en av fem katter kring mig. 



Jag lyckades göra en kalas-fin knut i mitt hår idag, vilket jag försöker visa på den ena bilden men det syns inte alltför väl. Inget annat var av utställningsexemplar på mig idag, så det blev en konstig bild i konstig vinkel, förmodligen förstår bara jag hur det hänger ihop, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar