onsdag 22 september 2010

somewhere in hollywood

Det gick kalasbra i söndags, även om jag var så nervös att jag trodde att jag skulle kissa på mig. 
I måndags var jag hos Linus, vi gick en 2½ timmes promenad till några gamla gruvor. Sen åkte jag till Felicia och åt bröllopsdags-middag.
Igår sov jag hos Felicia igen, vi åkte till mig och lagade paj sen tillbaka till henne. idag kom ingen av oss upp till skolan, så nu sitter jag i myskläder i min soffa och väntar på kaffe och Linus!

Jag och Sirius, som för övrigt är osams med alla just nu.


Jag bläddrade igenom systemkameran som funnits i mitt hushåll i många år, dock varit försvunnen majoriteten av tiden, där jag fann bilder på min älskade farmor. Senaste tiden har jag saknat henne oerhört mycket, jag tror inte att jag förstått att hon verkligen är borta förrän nu. Hon har liksom alltid funnits där förut. 
Jag ska försöka hitta sladden till datorn så kan jag bjuda på ett otal antal gamla bilder, bl.a. på mig som 14-åring...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar