måndag 27 september 2010

sedan går man över.

Jag har haft en kalasbra helg! 
Enligt mina beräkningar skulle jag ligga framför en tv i skogen och titta på film, tills jag fick ett samtal och helt plötsligt satt i en bil på väg till Västerås. 
I fredags lyckades jag dricka öl, för att förstå vilken stor grej det är för mig kan övriga försöka dricka ur en toalett utan att kräkas, men min legitimation låg kvar i Katrineholm så det blev ingen krogvisit för min del. Dock hade jag sällskap av en onykter man med kyckling i fickan, vilket inte var mig emot. 
Fyllecell, taxi till Katrineholm, tillbaka till Västerås och redigt berusad på krogen var vad lördagen erbjöd, för att sedan fara tillbaka (i taxi igen) till Katrineholm och ha en riktigt mysig söndag. 

Nu väntar jag på världens finaste högerextremist för att spendera tredje natten med honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar