tisdag 14 september 2010

because the night

Det känns väldigt ambitiöst att uppdatera sin blogg flera gånger om dagen, men jag har absolut inget bättre för mig. 
Vad som hör ledighet till är att vända på dygnet, vilket jag börjat göra. Min dygnsrytm är inte anpassad efter min skolgång, blir att börja vända tillbaka tills nästa vecka.
Kan det finnas någon som har bra tips på vad man kan göra? Jag är öppen för alla förslag just nu. Vad som inte lämpar sig just nu är: 
* Läsa, dåligt belyst rum.
* Gå en promenad, fullt med djur i skogen. 
* Laga mat, so bad. 
* Sitta mer vid datorn, säger sig självt. 
* Ringa någon, alla mina vänner sover eller jobbar just nu.
* Göra något händigt som behöver göras, jag är inte händig.
* Allt som det krävs två människor till, jag är ensam.

Bortom detta är jag tacksam för alla förslag! 

Något jag faktiskt lyckades med var att hitta min GG Allin-tröja som varit borta sen jag köpte den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar